تبلیغات
. . . . . . .
رزیدنت اویل - شرکت کپکام توضیحاتی در رابطه با انتخاب نمای اول شخص برای بازی Resident Evil 7 داده است تا انتشار رزیدنت اویل 7 رزیدنت اویل - شرکت کپکام توضیحاتی در رابطه با انتخاب نمای اول شخص برای بازی Resident Evil 7 داده است
رزیدنت اویل
بهترین تصاویر و مطالب از رزیدنت اویل که جایی ندیده اید
گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من
درباره وبلاگ


سلام خدمت تمام طرفداران بازی پرطرفدار رزیدنت اویل

این وبلاگ کلا در مورد رزیدنت اویل

فرقی نمی کنه طرفدار کدوم شخصیتی

ما همشونو دوست داریم

در ضمن نویسنده هم می خوایم ممنون می شم کمکم کنین

مدیر وبلاگ : نعمان
نویسندگان
نظرسنجی
به رزیدنت اویل هفت امیدوارید؟



به‌تازگی تهیه کننده سری بازی‌های Resident Evil توضیحاتی در رابطه با علت انتخاب نمای اول شخص برای نسخه جدید سری داده است.


ادامه مطلب را بخوانید...


همانطور که می‌دانید بازی Resident Evil 7 اولین نسخه در این سری محبوب می‌باشد که بازیباز در آن با نمای دوربین اول شخص به تجربه بازی خواهد پرداخت. شرکت کپکام همواره در ساخت بازی‌های سبک ترس و بقا از نمای دوربین سوم شخص استفاده کرده و صحنه‌هایی مانند چرخش‌های سریع و هیجانی را بصورت همیشگی در عناوین خود استفاده کرده است اما اینبار سازندگان سنت شکنی کرده و تغییراتی به سری جدید Resident Evil بخشیده‌اند، حال باید منتظر بمانیم تا بازخوردهای طرفداران سری را نسبت به این تغییر پس از عرضه بازی مشاهده کنیم.

تهیه کننده سری بازی‌های Resident Evil، ماساچیکا کاواتا در رابطه با این موضوع در جدیدترین مصاحبه خود عنوان کرده است که تیم سازنده این کار را برای درک بهتر اتمسفر و جو بازی انجام داده‌اند و قصد ما این نبوده است که با استفاده از نمای اول شخص بخواهیم بازی را به درجه سختی بالاتری برسانیم. به گفته او:

من نمی‌توانم بصورت قاطع عنوان کنم که نسخه جدید Resident Evil، سخت‌ترین بازی در سری خواهد بود اما من می‌توانم به شما بگویم که با استفاده از نمای دوربین اول شخص در این بازی شما می‌توانید بالاترین حس ترس و دلهره را در یک عنوان ترس و بقا احساس کنید. به نظر من باتوجه به تغییراتی که در نمای دید بازی رخ داده است وقتی طرفداران قدیمی سری این نسخه جدید را تجربه کنند، برای آن‌ها این موضوع قابل لمس خواهد بود که المان‌های اصلی سری هنوز در بازی حضور دارند و می‌توانند از آن نهایت لذت را ببرند.

حرف‌های کاواتا منطقی به‌‌نظر می‌رسند، نمای دوربین اول شخص حس ترس و دلهره بیشتری را در بازی‌های ترسناک به بازیباز منتقل می‌کند البته امیدواریم شرکت کپکام در راه درستی این تغییرات را در بازی پیاده سازی کند و مشکلات همیشگی این چندسال را در این نسخه مشاهده نکنیم.





نوع مطلب : :: مقالات و توضیحات راجع به بازی، 
برچسب ها :
لینک های مرتبط :
نعمان
چهارشنبه 1 دی 1395
 
لبخندناراحتچشمک
نیشخندبغلسوال
قلبخجالتزبان
ماچتعجبعصبانی
عینکشیطانگریه
خندهقهقههخداحافظ
سبزقهرهورا
دستگلتفکر




آمار وبلاگ
  • کل بازدید :
  • بازدید امروز :
  • بازدید دیروز :
  • بازدید این ماه :
  • بازدید ماه قبل :
  • تعداد نویسندگان :
  • تعداد کل پست ها :
  • آخرین بازدید :
  • آخرین بروز رسانی :
امکانات جانبی
بنرهای ما:

رزیدنت اویل

همه چیز درمورد رزیدنت اویل

دوستان:

chris x jill

The Code Is Veronica